Eksperyment laboratoryjny w kształceniu chemicznym w gimnazjum

Broszura zawiera 7 scenariuszy lekcji zaplanowanych metodą tekstu przewodniego z eksperymentem chemicznym przez nauczycieli łódzkich gimnazjów do tematów:

  • Jakie efekty towarzyszą reakcjom chemicznym? Jakie wyróżniamy typy reakcji?
  • Sporządzanie roztworów o określonym stężeniu.
  • Powtórzenie o kwasach i wodorotlenkach.
  • Od czego zależy szybkość rozpuszczania się substancji?
  • Sporządzanie i rozdzielanie mieszanin.
  • Z czego składa się nasze jedzenie?
  • Czy związek organiczny zawierający grupę –OH wykazuje takie same właściwości jak wodorotlenek?
Autor: 
ŁCDNiKP
Rok wydania: 
2 003r.

Odpowiedzi

1

Broszura zawiera 7 scenariuszy lekcji zaplanowanych metodą tekstu przewodniego
 z eksperymentem chemicznym przez nauczycieli łódzkich gimnazjów do tematów:

·        Jakie efekty towarzyszą reakcjom chemicznym? Jakie wyróżniamy typy reakcji?

·        Sporządzanie roztworów o określonym stężeniu.

·        Powtórzenie o kwasach i wodorotlenkach.

·        Od czego zależy szybkość rozpuszczania się substancji?

·        Sporządzanie i rozdzielanie mieszanin.

·        Z czego składa się nasze jedzenie?

·        Czy związek organiczny zawierający grupę –OH wykazuje takie same właściwości jak wodorotlenek?