Eksperyment laboratoryjny w kształceniu chemicznym w gimnazjum
Wysłane przez ingrid w śr., 04/11/2012 - 14:06
Broszura zawiera 7 scenariuszy lekcji zaplanowanych metodą tekstu przewodniego z eksperymentem chemicznym przez nauczycieli łódzkich gimnazjów do tematów:
- Jakie efekty towarzyszą reakcjom chemicznym? Jakie wyróżniamy typy reakcji?
- Sporządzanie roztworów o określonym stężeniu.
- Powtórzenie o kwasach i wodorotlenkach.
- Od czego zależy szybkość rozpuszczania się substancji?
- Sporządzanie i rozdzielanie mieszanin.
- Z czego składa się nasze jedzenie?
- Czy związek organiczny zawierający grupę –OH wykazuje takie same właściwości jak wodorotlenek?
Autor:
ŁCDNiKP
Rok wydania:
2 003r.
Odpowiedzi
Broszura zawiera 7
Broszura zawiera 7 scenariuszy lekcji zaplanowanych metodą tekstu przewodniego
z eksperymentem chemicznym przez nauczycieli łódzkich gimnazjów do tematów:
· Jakie efekty towarzyszą reakcjom chemicznym? Jakie wyróżniamy typy reakcji?
· Sporządzanie roztworów o określonym stężeniu.
· Powtórzenie o kwasach i wodorotlenkach.
· Od czego zależy szybkość rozpuszczania się substancji?
· Sporządzanie i rozdzielanie mieszanin.
· Z czego składa się nasze jedzenie?
· Czy związek organiczny zawierający grupę –OH wykazuje takie same właściwości jak wodorotlenek?